Celebramos a confirmación de 27 mozos e mozas do Centro Loiola

A parroquia de San Francisco Xavier (Xesuítas Vigo) acolleu o venres 14 de decembro a celebración do sacramento da confirmación que recibiron 27 mozos e mozas do Centro Loiola de Vigo. A mayoría, alumnos de 2º de Bacharelato do Colexio e o resto antigos alumnos que seguen vinculados aos grupos que a pastoral colexial acompaña desde o Centro Loiola.

O acto estivo cargado de simbolismos, de emotividade e de compromiso, e foi presidido polo vicario do bispo de Tui-Vigo, D. José, acompañado por varios xesuítas pertencentes ás comunidades de Vigo e de Santiago de Compostela.

Estes xoves levan dous anos preparando este momento e a súa confirmación como seguidores de Xesús supón un dos símbolos de esperanza máis significativos de este tempo de Advento.

Momento das ofrendas.
Foto dos 27 mozos e mozas que se confirmaron