BACHARELATO

Coordinadora de 4º de ESO y Bachillerato

Metodoloxía:

• Metodoloxías activas e variadas
• Metodoloxía presencial e en liña cando a situación demándao.

Acompañamento:

Plan de Acción Titorial propio con 1 hora semanal de titorías para traballar a Educación en Valores. Entrevistas persoais co alumnado por parte dos titores.

Convivencia:

• Conflitos: Grupo de convivencia-resolución de conflitos entre pares, círculos restaurativos, delegados de convivencia.
• Plan de Adaptación: socialización de alumnos novos. Acompañamento titorial a alumnos e familias.

Itinerarios:

Ampla variedade de optativas e itinerarios.

Orientación para a ABAU:

Semanas de exames/horario de exames/tipo de exames. Opción de subida de notas.

Orientación académica e vocacional:

Acompañamento na toma de decisións. Feira de Universidades. Charlas de Orientación. Acompañamento para a ABAU en todos os seus pasos.

Plurilingüismo:

Itinerario propio de Pluribach. Materia propia: Cidadanía Europea. Intercambios con Europa.

Dimensión social:

Voluntariado Social en colaboración con Ong. Materia propia: Emprendemento social

Construímos Colexio:

Participación do alumnado na realización de actividades, Festas Colexiais, Calendarios de exames, presenza de delegados de sección e de curso. Escola de Familias.

Contacta con nós

Para cualquera duda ou consulta, rechee este formulario e lle contestaremos tan pronto como sexa posible.