A I Feira de Universidades e Escolas Profesionais, o 3 de marzo no Colexio Apóstol

O colexio Apóstol Santiago organiza o próximo martes, 3 de marzo, a I Feira de Universidades e Escolas Profesionais. A xornada, que terá lugar no pavillón polideportivo do noso centro, e comezará as 15:30 horas coa recepción de participantes. A apertura será as 16:15 h e rematará as 18:00 horas. Está destinada ao noso alumnado de Bacharelato (235 estudantes) e ás súas familias. O obxectivo desta actividade e facilitar unha mellor e máis cercana información sobre os estudos e as saídas profesionais que ofertan os centros educativos superiores ao término da etapa de Bacharelato. Trátase dun proxecto que a dirección do Colexio, a coordinación de Bacharelato e o Departamento de Orientación levaban estudando hai algún tempo. Esta iniciativa terá carácter bianual e é unha gran oportunidade para coñecer de primeira man a oferta das distintas universidades e escolas profesionais. Confirmaron a súa presencia nesta feira as seguintes universidades e centros de estudos superiores:
  • Universidad de Navarra
  • Universidad Nebrija
  • Universidad CEU San Pablo
  • Universidad Pontificia de Comillas
  • Universidad de Tecnología y Arte Digital (UTAD)
  • IESIDE
  • Universidad Europea de Madrid
  • Escuela Universitaria de Trabajo Social de Santiago
  • Escuela Superior de Arte Dramático
  • Universidad Villanueva de Madrid
  • Universidad Alfonso X El Sabio
  • Universidade de Vigo
  • Universidade da Coruña
  • ESADE Business & Law School
  • Ministerio de Defensa (Armada)
  • Centro Superior de Hostelería de Galicia
  • Centro Universitario de Artes de Madrid (TAI)
  • Centro de Estudios Superiores Universitarios de Galicia (CESUGA)
  • Centro de formación profesional CPR Castelao
  • IES A Guía