O Colexio Apóstol obtén brillantes resultados nas probas PISA.
​”Os mellores de Galicia en matemáticas”

Recentemente foron enviados ó Centro os resultados das probas PISA realizadas o ano pasado polos alumnos de 4º ESO (15 anos). Na proba participaron 1.542 alumnos de toda Galicia e 295.416 de toda España.

Nestas probas de avaliación internacionais avaliaronse as competencias en matemáticas, lectura e ciencias.

Os resultados foron excelentes e sitúannos moi por encima das medias de Galicia, España e a OCDE nas tres competencias. Son especialmente brillantes en Matemáticas e Lectura. Na comparativa galega de 60 centros os nosos alumnos obtiveron o mellor resultado de toda a Comunidade, acadando o máximo nivel, como se pode ver a continuación nos gráficos do informe oficial PISA.

Un año más una amplia muestra de alumnos de 4º ESO del Colegio han sido seleccionados para realizar una prueba piloto PISA 2015, la cual se llevará a cabo a lo largo dela mañana del  21 de mayo.

PISA (Programa Internacional de Evaluación de Estudiantes, por su sigla en inglés) es un estudio internacional comparativo de evaluación educativa liderado por la OCDE...

Durante el último mes, los alumnos de 4º ESO han hecho en la asignatura de Informática vídeos empleando la técnica Stop Motion. La temática de los vídeos tenía que ser la Navidad y los propios alumnos han escogido el mejor que es Super Mario Christmas realizado por Marta Sala

El pasado viernes día 7 dos grupos de alumnos de 4º E.S.O. participaron en la Gran Gala Final del bgreenfestival que tuvo lugar en el Parque da Devesa de Vilanova de Famalicao.

Román Pérez Santalla, alumno de 4º de ESO de nuestro centro, galardonado co 2º Premio de Narrativa polo relato Moscova 2093 na 41 edición dos Premios Literarios Minerva.